表情

2009年7月27日 星期一

蝸牛先生,你好嗎???

2009年7月27日 雨

其實自己好喜歡落雨天,一來無噤熱,二來唔同0既雨都能帶來唔同的思意!!! ( 突然懶有思情畫意 )

現今的社會為了生活的享受,往往怱略其他生物的生存空間,不斷噤破壞自然界的規律,其實人類真係幾自私,尤其香港人!! 不知何時開始我有了對作為香港人的羞恥感,無禮、自私、怕洩底等等的表現,真的叫人蒙羞!! 加上對立法局個班議員就緊覺得不做香港人做好~~~~~

所以我常同黑貓BB講,愛惜我們現有的一切,地球叔叔病了好久啦!!! 浪費係一種敗德~~~~~我希望人類可以反省一下,每人做多少少出來的效果就會好不同,我亦希望留有美好的事物給予我的黑貓BB,黑貓BB的BB........

好久不見了,蝸牛先生!!!





回家的路上,黑貓BB可以自己揹背包!!!





1 則留言:

  1. 而加咩都少啦, 想搵隻蜜蜂, 蝴蝶睇下都難, 連以前隨街都系既怕丑草都無條, 想話比d細路知都唔得, 我個仔落雨見到蝸牛好似發現寶藏一樣, 見到咁都唔知誚咩好 lu 
    [版主回覆07/28/2009 18:29:00]係呀!!!!我個女見到呢D野開頭就鬼叫,之後就覺得好新奇!!我諗如果比佢見到蚯蚓個時唔知會點@@

    回覆刪除