表情

2009年7月8日 星期三

櫻花九州行@2007 DAY 5

2007年4月9日 晴                                                     櫻花九州行@2007 DAY 5

今日我地一早就要起身,趕搭8點的JR去態本,今日的主要工作就係攻城,日本城就好多,因以前每個將軍都有自己一座城的,所以去到最後我都唔願再上去。

係日本貓係特別多的,岩我!!呵呵.......       


九洲比北海道好的就係多新幹線,所以D JR PASS可以用得好盡,所以我地雖然買左14天JR PASS好似好唔抵,但都因而回晒價錢!!!

由長崎去態本需時3小時,都幾長架!!我地都係傾下計,食下野,影下相!!!當然都係補眠最主要!


黑貓KIKI:嘩......好大個海呀!!!!!!好靚呀~~~~


係11時左右我地就到左熊本駅啦!!!


去攻城之前,會經過一番,個度好似商店街噤有好多鋪頭,係日本有好多類似呢種街供人購物!!雖然都鍾意shopping但都要醫下個肚,就去搵拉麵食先!!

呢間係元祖店黎架!!!都係叫個叉燒拉麵穩陣D


黑貓KIKI:我都要食呀~~~~


食飽飽後就要去攻城啦!!!!都無話唔遠~~~~

呢到好大架~~~呢度只係外圍黎架!!!!行完都幾累,仲要行上去TIM~~~





黑貓KIKI:喂,大嬸仲快D黎蓋印~~~~

大嬸?!你條命長得制呀!!你叫邊個大嬸呀~~~~~


噤瞓係堆櫻花上真係覺得好幸福呀!!!


黑貓KIKI:喵.....D櫻花吹到我個頭都係啦!!!!

我都係第一次覺得你靚仔....呵呵.......

黑貓KIKI:咩呀???我本黎就係靚仔黎架啦~~~~係你唔識貨!!!


忍者!!!!唔好玩啦~~~~~~~


終於可以影番張今次旅行團0既成員!!!!!


其實初頭我一心都諗住城裏都有D野睇下,但願來同個D博物館無咩分別!!講真幾悶架~~~因為睇唔明之餘,大都講個個家族有幾勁噤!!!!又辛苦~~~係呀?!辛苦!!!佢地D樓梯又直,級又高,都唔明以前D人點行~~~~~

睇下行到幾高~~~~~以前D人都幾勁架喎!!!


噤岩撞正熊本城400週年!!所以有人扮武士無遊人拍照!!!


仲有攤位,但就無咩好野食!!我地淨係食左雪糕咋~~~


跟住我地就行去附近的别苑,行的時候,附近都係櫻花樹,個場面真係好靚好靚,我諗都好難仲有機會睇到~~~~~~



內裏設施,都保留得幾好!!其實入黎呢度都要比錢架~~~~


大佬:E....黑貓你做咩坐係到??

黑貓KIKI:噤....大叔你又坐係到???

無聊兩人組!!



黑貓KIKI:媽媽.....你雙腳好嗅呀~~~你襪有無穿隆架???一陣失禮人呀!!

咩呀?!我幾時腳嗅呀!!!你隻死貓....係唔係找死!!我無著穿隆襪呀!!你唔好亂講啦~~~

你今晚咪洗指意有飯食!!


臨走前先影張大合照~~~~YEAH!!!

(如果比人偷左隻鞋噤點好呢???)


前面睇............


後面睇................


攻完城都幾累架!!!行街又好似無咩值得一睇,不如去搵下晚食....

E.......有間好出名0既咖喱店喎!!!!入去試下先,不過都要等下位,好彩都係等十幾分鐘JA~~~~食完都覺得抵,不過時隔噤耐真係唔記得間店名LU~~~~


你睇下好啦!!!鬼叫你頭先亂講野,罰你無得食!!!!

黑貓KIKI:下....可唔可以唔好呀??嗚嗚....我下次唔敢啦!!!

抵你死!!!!!         


加多隻蛋都好好味架!!!可惜無買現成返香港,呢度其實好搞野,加辣係要比錢錢架!!真係唔講都唔無人信!!!


食飽就返酒店瞓啦.....聽日仲要去睇火山架!!!!

2 則留言:

  1. 我都有排行程去熊本城, 考慮緊要唔要上去, 但真系覺得無咩睇, 歷史事蹟寫日文我又睇唔明, 熊本行街無野睇? 咁唔我系熊本住 lu
     
    你地又無食馬肉刺生?
    [版主回覆07/10/2009 17:39:00]唔係話無野睇,都係普通野囉!!!!但如果你係去睇櫻花 個度就真係好靚,熊本城出面好大~~~~ 馬肉我無食,之前我講過話其中一個團友發生左幾奇異0既事係關於馬肉,你睇埋之後個BLOG就知架啦~~~~

    回覆刪除
  2. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年9月20日 上午9:15

    九州搭火車 , 成日望到海景 , 都幾特別 , 我未去過九州 , 因為好似 櫻花季節去最啱 , 夾唔到時間 ~
    [版主回覆09/20/2009 12:15:00]係呀!!!我諗都係櫻花時間先有d野睇下, 其實都幾悶架!!!食又唔及北海道多, 玩又唔及東京等地. 其實我今次去都係趁清明及復活節假期去囉!!!!剛好可以趕到尾班車, 之前都驚睇唔到櫻花!!!

    回覆刪除