表情

2009年7月25日 星期六

Woman Talk

2009年7月24日

自從生左黑貓BB後都好耐無一班老友黎個women talk,一來黑貓BB細無時間,另加上各有各忙要就時間都唔係噤容易,加上我的工作又與老友返工時間不同,要夾岩時間都幾難


今晚都好好彩黑貓PAPA返工,另加上各人都能抽空出席,雖然短短的個幾鐘當然不夠我們呢班女人講,但都無話唔開心
( 好過無囉 ),雖然黑貓BB都有搞搞震,但當無人再理她時,她都開始死心瞓覺覺豬囉!!!women talk的話題都離不開感情、家庭、錢 ( 少許介入 ),未結婚的就會問幾時呀???未拍拖的就會話可唔可以放底要求啦!!! 又或是可唔可以唔好洗噤多呀??? 不過,最後反而發現的事,自己本身又好似無咩野問題可以深入噤講 or 被問到!!! 又或者結左婚個D又好似無咩特別的煩惱,係因為本身就唔會自尋煩惱呢??? 答案就真係......唔知道!!! 無論如何是好都請各位珍惜眼前的事,並為將來好好打算一番,結婚又好,唔結婚又好,有拖拍又好,無拖拍又好,有錢又好,無錢都好!!!都要善待自己,三思而後行係好,但諗得太多亦是一種苦~~~ 最好的是順期自然!!!




另有番話無同一位朋友講,太注重物質,倒頭來被物質控制。量力而為之餘都要為將來打算,不要回頭一看原來甚麼都沒有!!!! ( 這是過來人的說話,被物質所控制倒頭來要付上沉重的待價就真的不值!
)

2 則留言:

  1. 香港本來就是個物質社會, 不過你說那句"量力而為"也是事實 !!
     
    我比你好少少, 好朋友都會間中出來吃飯聚一聚(當然只有女人啦), 一年有一次合家歡時, 就是聖誕節會幾個好朋友的家庭一齊開 P, 開了很多年了, 由以前原來是男朋友到而加結婚生埋仔, 都忘了有幾耐了
    [版主回覆07/25/2009 22:52:00]合家歡就一定有,但要靜靜地留係家中好似少女時代噤就難D,因要D男人唔出現先得!!!

    回覆刪除
  2. 我都係好耐都無 woman talk, 返而間唔中約晒啲朋友(男同女都有) (掉晒啲囝女在家) 出來吃飯, 吹吹水, 我覺得好輕鬆, 好開心.
    [版主回覆07/27/2009 22:41:00]我都係,不過依家個囡仲細無法掉佢係屋企,如果唔係比傞人拉@@

    回覆刪除