表情

2009年6月3日 星期三

北海道 + 東京 15天行程 - 初稿

諗左好耐都係決定先公開下, 十二月0既日本之行行程先,等各位BLOG友比d意見我,我真係諗到頭都爆埋

有d人問,下又去日本有無第二度去呀!!!! Sorry,暫時係無!!!其他要去0既地方大多數係有少少逼於無奈要去的,例如 : 上海 ( 因要探老公個D親戚 ),但日本係出於自願,仲要係渴望,我諗同我一樣中左日本毒0既朋友都會了解的!!!!

呢個PLAN基本上已係上次07年去完九州櫻花之旅後,就深深埋入我腦海,仲要係一定要帶埋阿囡去,因為上次無同阿囡去,點都會有少少掛心無玩得噤放,再加上最後個兩日出現左一D唔開心0既事情,令個旅程有少少唔完美!!1

今次雖然仍有好多阻制,例如 : 有D人答應左去跟住又話無錢唔去,再加上老公又唔想去 ( 有時都會係度諗係唔係嫁錯郎,因為佢真係極度唔鍾意去旅行的,但我又好鍾意去,所以都幾矛盾架 ) 不過唔去都好,一來少左老公的管制,我同阿囡買野都會開心D,男人就係噤口講買啦,心就話仲買,唔洗錢呀!!! 哈哈...今次仲唔買番夠本 ( 無錢都係噤話,最多番黎捱世界 ),二來同一D唔係志同道合0既人去係玩得無噤開心架,因為下下都要就呢樣就個樣都無話唔煩所以經過上次的教訓都係同阿哥Donald去好了,點知出左票之後,有條友又話要去喎!! (因為知票係唔洗比錢錢後,只係比出票行政費同機場稅 ) 個個咪係我孖生家姐Evelyn小姐囉!!!! 跟住仲激都有,就係要帶佢個十五個月大0既阿B去 ( 到時先有十五個月,唔係依家十五個月 ) 你話係唔係極度高難動作

所以係設計行程上面都幾慘!!!依家大約行程如下:(希望比下意見)

Day 1 22/12 (二) 零晨機 (ANA) 去札幌 ( 約早上九時多到 )           宿札幌

                            如果可以想去白之戀人到行下 ( 阿囡話要睇人整朱古力 )

Day 2 23/12 (三) 札幌 ====> 小樽 ====> 札幌                                宿札幌

日本假期 唔知D鋪頭有無關門!!

Day 3 24/12 (四) 札幌 ====> 函館 ( Star use JR Pass7日 )               宿函館

Day 4 25/12 (五) 函館 ====> 登別 ( 遊地獄谷,溫泉街 ) 宿登別溫泉旅館

Day 5 26/12 (六) 登別 ====> 札幌 (中轉站) ====> 釧路 宿釧路

Day 6 27/12 (日) 釧路 ====> 乘觀光巴士遊纜 ===> 阿寒湖           宿鶴雅溫泉酒店

Day 7 28/12 (一) 阿寒湖 =====> 免費巴士 =====> 旭川 宿旭川

唔知趕唔趕得切去旭川動物公園???

Day 8 29/12 (二) 旭川 =====> 旭川動物公園 ===> 札幌 宿札幌

如果之前個日去到旭川動物公園,就可以一早番札幌,不過我諗都唔會趕!!

Day 9 30/12 (三) 札幌 ===> 東京 ( 可以的話想夜車, 仲要考慮 ,個人就想,因係一個好的體驗,真係好鬼好feel架!!! )

跟住係東京會開始自駕,當然去廸士尼就會坐番JR.....司機得一個,所以唔可以操勞佢!!!

Day 10 31/12 (四) 鬼太朗茶屋 ( 調布 ) ===> 南大沢 OUTLET             宿新宿/池袋

                               ===> Hello Kitty Land

如果唔搭夜車都有好處,就係呢日可以去廸士尼

Day 11 1/1 (五)      新宿 ===> 箱根                                  宿溫泉旅館

Day 12 2/1 (六) 箱根 ===> 唔知橫濱順唔順路???基本上未考究      宿新宿 / 池袋

Day 13 3/1 (日) Mother Farm ( 今次旅程最主要的活動 ) 宿新宿 / 池袋

Day 14 4/1 (一) 廸士尼 (如果Day 10 去左就會改去MOTHER FARM,其實都驚星期日多人 )

Day 15 5/1 (二) 三鷹之森 ( 勁想去,但見佢28號開始休館,星期一又唔開,點都要迫D時間出黎去下 ) ====> 機場 ( 六點幾機,所以都要安排下去左我想去的地方,希望夠時間啦!! ) ===> 香港



以上都係基本行程,都唔知得唔得,原先無安排噤早去函館,但見有聖誕function唔去好似對唔住自己,但就去到25號,所以提早到步!!!最初plan呢個旅程時,都無諗到雪之祭,但依家真係有少少後悔,不過無計時間係最大問題,因為我個人較傳統過年要一家人齊齊整整一齊過,所以都係聖誕去會好D,雖然話糼稚園D功課唔係好緊,但都計出席日數,所以十二月同一月請假,學校係唔計算請假日,所以最後都係聖誕去!!!!!!

6 則留言:

  1. 我暫時的一小點意見 :
    1. 你們的小朋友懶唔懶瞓嫁? 如懶瞓就可以搭夜車, 如果不是, 對小朋友都幾辛苦. 你仲話第二日馬上去廸士尼. 因我07年試過, 他們之後好像打仗一様, 又未夠鐘 check in 上房, 會幾辛苦, 所以今年都無安排夜車.
    2. 你去旭川是否只想去動物園, 因其實登別都有動物園和有企鵝遊行, 咁就不需再去旭川. 但當然可能兩個動物園分別很大, 所以你可比較一下. 我今年有去登別, 但無去動物園.
    3. 你前半 part, 我今年都有去, 我正寫緊, 得閒上去探吓我.
    [版主回覆06/04/2009 19:00:00]1, 我個小朋友係任何一個地方如果佢要訓都訓到,尤其我係身邊^^,但夜車就唔知,如果係巴士佢都訓到希望佢都得,如果坐夜車,第二日就唔會去廸士尼!!!
    2. 我淨係想去旭川見電占及豆豆有噤好平價,真係好想去看下,登別之前都有去過,所以今次都係就家姐,只揀左去地獄谷^^
    3. 快D寫快D寫....等緊你呀!!!!!!見你寫到第5日,好想知道你D其旅程係點!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 我都係中咗日本毒呀.... 所以我好明白你點解要去日本, 年尾去好正, 因為有大減價
    [版主回覆06/04/2009 19:00:00]係呀.....超中毒!!!!!

    回覆刪除
  3. 你錯喇... 係阿哥叫我去跟住我見唔洗錢所以先CONFIRM話去咋...

    回覆刪除
  4. 我個仔都系5歲....嘿嘿, 你D行程我去年都有去一部份
    睇完你個行程覺得有D趕, 景點一南一北, 坐車都坐死了
    = 第一天肯定有時間去白之戀人, 那麼早就到札幌, 最好選JR站旁的酒店, 否則會後悔, 在雪地上帶上小孩走路慘過像蟻爬.
    = 第 五天由登別去釧路, 坐特快的都要5個鐘, 在南千歲轉一次車, 如果坐慢車7個鐘以上, 最早一班快車10:41開.15:42到, 冬天此個時間差不多天黑了, 其實釧路好鄉下的 = =
    =第六天 釧路-鶴雅, 不知道你是不是坐酒店巴士, 所以你要看觀光巴士與酒店巴士時間夾唔夾, 唔夾就要自己坐車去了, 酒店巴士時間 http://www.tsuruga.com/access.html , 看交通資料, 唔覺有免費接送去旭川喎, 話你聽一定唔夠時間去動物園, 當酒店真的有車去旭川, 但車程要5個鐘, 10點開車, 3點才到, 旭川坐車去動物園要一個鐘, 去到已關門, 我同老公都對個動物園無興趣, 睇完企鵝就走了
    = 坐車系幾浪漫, 但用JR PASS都要補車費, 唔平, 仲要好難BOOK
     
    我都覺得自己好長氣
    [版主回覆06/10/2009 00:56:00]唔長唔長,本黎無諗住噤編,但睇D網友講架觀光車會係鶴雅到停,所以先會揀鶴雅住,同埋有車去旭川,只係1個小時,所以先噤編。
    本黎係諗住札幌去釧路的,但又夠唔到去函館睇聖誕燈,唉都唔知點好

    回覆刪除
  5. 還想說1-3/1號系日本新年, 街是超多人的, 行百貨公司慘過唔駛錢, 全都是一堆堆的福袋, 日本人就死併的在找那個合心水, 箱根是東京人渡假性地, 酒店貴到你唔信, 仲要個幾日添
    日本新年及五一都是日本人大假, 我兩個時間都去過......慘, 像去羅湖過關
     
     
    [版主回覆06/10/2009 00:52:00]噤就慘.....因為就無可就,本黎諗住就唔係星期六、日,架下可能要轉下地點
    可能星期日落去掛....但廸廸尼又多人到爆....今次真係想死!!

    回覆刪除
  6. 聖誕節, 日本D舖頭係照開架...  旭川動物園, 冬天好似3點定4點就close, 你要早d去喎~ 唔係唔夠時間行~ 旭川d舖頭好早收... 8點已經收... 早d計劃當晚幾點食dinner好... 我試過8點入去, 已經話過左last order唔俾我入... 我上年都係聖誕去左北海道+東京, 你可以參考下, tks~~
    [版主回覆09/13/2009 22:32:00]我都知個度好鬼早就收....所以諗住個日一早攞車JAR個圈熟習下架車就一路剷去旭川動物園!!!!THANKS^^
     

    回覆刪除