表情

2009年6月4日 星期四

我的寶貝女 - 之之

不經不覺寶貝豬都已經5歲LU!!!!諗起當知道有左0既時候到依家仲有好深0既記憶係個腦海到,我諗無咩媽咪好似我噤,係廁所驗孕孕到大叫,真架第一時間就係睇真D係唔係驗錯,梗係啦!!!!係一個毫心理準備之下迎接新生命就係噤!!! 所以有時都唔知依家D細路諗咩.....咩都可以玩呢樣野真係唔玩得!!!

講起我隻寶貝豬有時都唔知好嬲定好笑,佢真係好鬼古靈精怪,唔知係唔係遺傳左我同老公D因子,表情多多蝦阿爸絶無手仔軟,好家在仲仍然肯聽我話,如果唔係真係無法無天架不過佢又真係氹人唔洗本噤,又識嗲人所以阿公阿婆阿爺阿嫲有邊個唔錫到佢燶,如果無我震壓...嘿嘿...就會世界大亂,曾幾何時開始會無啦啦收到D淘哭0既電話,都唔知點解佢同阿爸就會噤,加上老公無耐性就會踢番個波比我,都無話唔慘!!!!但有左佢係度又真係多左好多歡樂同回憶!!

細時見佢食野就會好開心,但唔知點解依家要佢食野就慘過死!!




由細到大都表情多多^6^




第一次做花女




最鍾意就係去沙灘玩!!




番學啦!!!將把長髮剪短佢先!!!放心媽咪同你一齊剪!!個頭仲同媽咪一樣有HIGHLIGHT




依家得閒無事就去踩單車,呢部係我部戰車!!!!




唔知係唔係遺傳媽咪0既優良份子======>貪靚鬼







以上就係我 =======> 雷家大小姐 黑貓BB

1 則留言:

  1. halo~你好嗎=v=... 我而家做緊一個調查ar~ 想招募一d對外在有要求*貪靚ge朋友.. 收集意見=]
     
    呢到有free FACIAL一次,, 希望你可以幫幫忙啦 \(^v^)/
     
    http://spreadsheets.google.com/viewform?key=pLmgIOzqlat6tUs1bg6qjHA&hl=en
     
     
    ************************
     
    Tel : 61879910 Vanessa Au Yeung MSN : vanessa_ay0225@hotmail.com E-mail: wellness0225@yahoo.com.hk Blog : http://hk.myblog.yahoo.com/vanessa_ay0225
     
    *************************

    回覆刪除