表情

2009年6月6日 星期六

DAY 1@上海之旅 香港 => 深圳 => 上海

2009年 3月27日  雨             DAY 1@上海之旅  香港 => 深圳 => 上海

放左工之後拿拿臨就趕番屋企,好彩就係之前一早已執好晒所有行李,仲分咐左黑貓BABA要佢一早叫個工人同黑貓BB沖涼,如果唔係趕唔切,今次第一次帶黑貓BB去噤耐旅行,仲要第一次坐飛機,加上自己無噤多假要返工唔係屋企,都未話唔緊張!

一路行番屋企就見個天開始落雨,下.....唔係掛噤就麻煩,又有行李又老又幼咪話唔煩,加上唔熟上面D機場上機程序,個人開始緊張啦!!!!唉....都唔理噤多拿拿臨換衫 + CALL的士去皇崗 ,就出發啦!!!

睇下出面幾大雨




由元朗去皇崗原來好近咋喎....15分鐘車程話噤快就到....車費成為$55

過埋關口,E.....咩舅父你噤快手就到啦!!!原來由旺角到皇崗都係好快,跟住坐的士就直去機場,今次我地大多數都係坐的士,因為我地真係好抵加埋黑貓BB5個人剛好,原本大陸0既的士係四人座的,但因黑貓BB仲細粒,所以唔計在內!


第一次係深圳上機都咪話唔新鮮!!個機場睇落都幾大同新,睇黎香港都要認真地改善下啦!!! 不得不提今次會選係深圳上機的原因,大多數係因為價錢的問題,來回上海都係720人仔,另加來回機場建設費100人仔,點都抵過係香港走,仲要係黑貓BB係唔洗比建設費,所以都幾抵,係網上訂晒所有野,到機場出機票就搞掂都幾方便!

呢度就係深圳機場!!







深圳機場都幾得意喎,沿路都有好多魚缸養左好多魚,好靚架!




因為早左去度,所以都等左好耐先上機,無無聊聊噤坐係度睇下野先等到2030

可以上機啦!!

呢架就係我地將會坐的機啦!!影多幾張相先~~~~




係機到無無聊聊都要問下黑貓BB第一次坐機0既心情,點知佢竟然話.....悶!!鬼咩都無野好做。

仲以為噤夜坐機會無飛機餐食TIM,原來點都有份0既小食比你地食,好唔好食就見人見知啦!!!!!!唔要求噤多係麻,架機都唔失場先啦!

無人一份,永無落空!!!但就唔係好岩我胃口,但唔知黑貓BB係唔係肚餓得制,竟然食晒個包、cookie同埋個D蘋果乾。




瞓左一陣就到上海,因為係內陸機的關係,所以就係虹橋機場落機,呢個都係揀係深圳上機0既原因之一,唔洗噤夜仲要坐好耐車番市區。

呢個場面我都係第一次見,開頭見到噤多人等的士都有少少忟,驚黑貓BB頂唔住要瞓覺,但出奇地快唔洗30分鐘就可以上車!再20分鐘車程就到左我地呢幾日住0既酒店 七重天酒店 揀呢間酒店0既原因係貪佢方便,一落街就係南京步行街中間,加上酒店都唔算太細都乾淨,最衰係我地遲check in,如果唔係可以住係十樓以下個D較特色的房。

呢種場面真係未見過,我諗除左係賽車場地都幾難見到!




3月尾的上海仍覺得好凍!




下一篇

沒有留言:

張貼留言