表情

2009年6月1日 星期一

家中的三隻皇帝貓

貓.....由10年前便一直係我生命中不可缺少的伴侶!!!記得我的第一隻貓,係我某位同事她比我養的======>阿毛,養左無幾個月後我同事都係唔捨得,最終都係攞番屋企,唔捨得都要捨得啦,鬼叫阿毛係佢架咩!!

之後問我會唔會再養架係....................會啦!!仲洗問~~~~~

無耐我就去左買隻白貓番黎========>仔仔,佢真係好有性架,我老豆都唔知幾錫佢,鬼咩裝香又陪,番黎又接,出去又送!!!仲好過佢個女 == > 我!!仲要好識野你坐係梳化佢就會走黎坐係你大腿......不過好景不常....佢好快就離開左我.....詳情都唔想再提啦!!!

跟著就係佢 ==== > 大喜,我仲記得佢兩歲時係嗲我地帶佢返屋企,佢真係陪左我好耐,由我做女時,到我出嫁......跟住生BB,佢一路都陪住我!!!!!!人生最重要的事佢一一都陪住我完成
,到佢離開我就無陪佢身邊( 去了日本最後一日 ),呢一樣係我最遺憾的事,好彩就係佢都等我番黎帶佢番屋企!!

經過一次又一次傷心到死0既事,仲以為我唔會再養貓,噤又錯啦!!!!我身邊係唔可以無貓,連有左到BB出世我對佢地都不離不棄,依家連囡囡0既性格都好似隻貓噤

三隻貓各有各的性格,今日就糖黏豆,聽日就水溝油....真係頂佢地唔順!!!!!不過就帶比我無窮0既樂趣!!!!!!!

呢D咪叫一個願打....一個願捱囉.....無計....




簡簡(三妹) <=====阿囡係噤排序....細時都幾Q架....大左就唔同晒.....無細時噤Q




呢個咪係二佬囉.......三元!!!!




雖然 大喜 離開左我地......但佢仍係我地屋企噤多人0既心中......




呢隻就係整日黏人又多野講0既細貓女====> 吉吉 (因似魔女宅急便裏面個隻貓)








3 則留言:

  1. 三隻貓都好可愛啊! 不過, 是否要用很多時間打理? 我未有三隻人仔前, 都養咗三隻狗. 不過, 生咗第一個小朋友就無養囉!
    p.s. 我留言給你之後, 你要用番我的留言上面有一個 '回覆' 按鈕, 按下去在那個框框裏回覆我, 我才可在 e-mail 看到你的回覆. 好像上一封, 我都不知你已回覆我. 我初初寫blog時都是不知道的. 原來是這樣, 怪不得在星期日見工.
    [版主回覆06/02/2009 11:11:00]哦...原來是這樣~~~唔該你話我知 如果唔係我仲係傻傻下噤!!
    其實養佢地唔煩,只要每天換水洗食物碗,同埋每日清理佢地D便便就OK架啦!!!!我個幾隻唔叻,我有朋友佢D貓貓識用人的厠所,噤就仲方便 ,之後都唔洗點理佢地,係長毛個隻就煩D,定時要同佢梳囉!

    回覆刪除
  2. 識用人的厠所, 好難相信.  佢會坐上去???? 真係好神奇. 要訓練嗎? 我以為狗才可訓練到.
    [版主回覆06/02/2009 23:41:00]yes ar!!!貓都可以訓練,但難D...要有耐性^^"

    回覆刪除
  3. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年6月3日 晚上10:23

    請問妳 LOGO 隻猫 , 是否魔女宅急便嗰隻 ?
    [版主回覆06/03/2009 22:42:00]yes ar!!!! 佢係我係大板買的.....所以同我遊歷左成個九州TRIP

    回覆刪除