表情

2009年6月1日 星期一

新居入伙 + BBQ

2009年 5月30日   晴

今日趁放假就去左舊同學屋企BBQ,本黎我的孖生家姐都會去,可惜阿B發燒無計,唯有下次先去得!!!

其實呢班舊同學 ( 中一至中三年代 ),都係呢一年大家係facebook再見,跟住再次聯絡,都算唔話得!!! 正如人生有幾多十年 ( 阿囡同電視都唔聽噤講 ),要真係keep到一段關係其實都唔容意,親人可能都會就自己,但身邊人做咩要事事就自己先得架!!

今次仲勁係連同學個阿媽都有出現 (唔同住),仲要認得我先勁呀MA.....老實講Elaine媽我未老先衰...我真係一D印象都無 ,不過我會作出補賞,就係年尾你娶新袍我會幫你化靚個妝架啦!!!!!!!!!!

聚完一輪就到我地今晚0既重頭戲=======> [ BBQ ]

辛苦晒.....未開始燒前...麻煩折爐@@




呢兩隻就係佢地0既宝貝豬,阿囡用左好耐時間先可以克服唔驚,都係只肯摸樂樂,因為佢唔會亂吠




因為驚狗( 似貓呀MA ),所以企埋一邊唔敢行!!!




搞左一輪,終於燒得LU!!!!今晚有海鮮餐,不過有人無得食,好慘!!!唯有下次再約過囉! 經過今次之後下次可以試下串係D食物,噤就無噤多肉食

呢個爐都幾好用,鍾意就可以用叉燒,累的話又可以用個網黎燒,唔錯!!!




BBQ完...緊係HAPPY HOUR時間啦!!!!!有圖為正!!!!

2 則留言:

  1. 對不起,打擾你
    浴室用品,廚房潔具,有空上來看看!!
     

    回覆刪除
  2. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒

    回覆刪除