表情

2009年6月18日 星期四

櫻花九州行@2007 DAY 1

2007年4月4日                                    櫻花九州行@2007 DAY 1

 香港 => 東京 => 大板

未正式開始遊記前,有少少廢CUP先。

開始寫前都爭扎左好耐,究竟寫唔寫好呢???因事發左噤耐有D野真係唔係好記得,但又覺人年紀大記憶力真係好差,再唔寫真係咩都唔記得,所以係遊記中有少少詳盡0既野交代唔到請見諒!!!! 加上思日情緒日見高漲,都要搵D野舒緩下

遊記開始

一早就準備就緒,將已執好的行李搬左上的士到,就起程去公公屋企,除左接大佬之餘,仲要放底黑貓BB比公公湊,唉,無話唔捨得,至從生左黑貓BB都未試過離開佢噤耐,所以今次都要下定勇氣,雖然心裏有少少耐疚都無辨法,因為黑貓媽媽真係有好多年無出遊過啦!!!唯有19號前趕番黎同你慶祝3歲生日啦!!!

話噤快的士已經到左機場,等埋另3位團位就可以check in,話說今次連我在內有6位成員噤多,同埋今次滔大佬福可以坐頭等,都咪話唔興奮,但之後就幻滅左。

到0920我地終於可以坐上今次所搭0既機 UA,依家UA已無飛東京所以都幾難得!!話明頭等緊係咩都第一架啦!但唔知係唔係我地個樣唔似,仲覺得d空姐九眼看人低噤,理又唔係好理我地噤,態度都無對其他 (外國人)噤好,唉.....我都知我無富貴少奶格,但都唔洗噤呀MA,所以我同老公一於唔理佢地,佢有佢0既service,我地有我地係度玩,講起飛機餐就得一個字.......難食,唔知係我唔鍾意食cheese定D野太凍冰冰噤,我只係食一、兩啖就食唔落!

呢個就係我坐0既所謂頭等!!


話噤快就去到東京1300,之後就去JR COURTER攪埋D JR PASS佢,個職員好好人仲同我地攪埋去大板D飛都咪話唔好呀!!!因已開左JR PASS,緊唔黎噤多緊係坐N'EX啦,仲洗諗!!!!坐車之前指定動作去買下野食下啦,頭先個餐一D都唔好食!!

同行者仲有我老友Visa!!!


之後好好數唔洗等好耐,就可以搭新幹線落大板,其實係搭車出新宿時有考慮到轉汰上北海道,但咪都無都係唔好亂黎,因為係今次旅程中有好多野都失左預算同有D奇型怪狀0既野出現,睇落去就會知!去木板落新幹線都要成三、四個鐘架,噤一來一回其實我地張JR PASS已經抵晒!!

係新幹線期間竟然比我地見到整個富士山,YEAH!!!話晒黎左日本三次我都未見過,今次終於比我見到啦!!!!



話噤快就到大板啦!!今晚我地會住係好多香港人都熟0既東橫INN,好易搵架咋,一出JR站就見到佢大大個招牌,雖然係香港四月天氣已經熱熱地,但係大板夜晚都只係得6-7度都咪話唔凍!! 天已黑求其搵餐飯仔食就早早入睡!!聽朝 7:30 morning call!!



下篇 : 櫻花九洲行@2007 DAY 2 環球片場

3 則留言:

  1. 我都係07年新年搭ua去東京. 你咁勇, 諗過轉北海道, 好似咩都無安排嘅喎!
    [版主回覆06/20/2009 11:20:00]哦!!!諗JA~~~最後都唔敢,都係繼續落九洲。但就有少少後悔囉,因都幾悶呀~~~~~

    回覆刪除
  2. d空姐有個 list 架, 佢地一睇就知道邊個客系買機票, 邊個客系由經濟upgrade上來, 當然更加知道你是用里數換啦
     
    佢地系咁衰架, d鬼喜歡投訴, 佢地米對人好d, 你話要投訴佢,...你睇下佢咩反應

    回覆刪除
  3. d空姐有個 list 架, 佢地一睇就知道邊個客系買機票, 邊個客系由經濟upgrade上來, 當然更加知道你是用里數換啦
     
    佢地系咁衰架, d鬼喜歡投訴, 佢地米對人好d, 你話要投訴佢,...你睇下佢咩反應
    [版主回覆07/08/2009 17:11:00]唉....算吧啦!!!佢地都只係一個著得靚D0既清潔大姐.....費事整爛人地個飯碗!!

    回覆刪除