表情

2009年6月26日 星期五

大個女了~~~~

2009年6月26日 雨 ( 三號風球 )

今日又落雨又出太陽,好彩0既係天氣終於無前幾日噤熱,另就係今日出街都無真正遇到大雨,無論上車前或後都避過晒所有0既大雨,好家在~~~~

因落雨的關係,已無行街街0既心情,加上老公在低潮中無計,人在官場就係噤黑暗,尤其佢個行無得講。在無心情之下唯有早早番屋企玩下煮飯仔,係無工人的情況下黑貓媽媽只有簡化D,無計唔想洗洗切切,今晚菜單金寶午餐肉飯 + 煎鯖魚!!!

不過都幾好彩係下午五點幾時,呀.......噤都比我地係屋企睇到彩虹,仲係天上有個隻喎,噤大個女都未見過噤大條0既彩虹,係大半個圓,可惜技術有限影得唔係噤好。




當我準備煮飯飯0既時候,黑貓BB話要打雞蛋喎,噤好啦~~~比你做啦~~點會唔比先得架!!!驚佢地時真係做左地獄厨神就唔好啦~~~~~

佢打起想黎都幾叻架!!!其實佢真係幾鍾意整野食,尤其係蛋糕!!當然執收尾0既永遠係黑貓媽媽啦~~~~但今次再比我發現佢真係大個女,無以前噤恐怖,打蛋打到有雞蛋殼出現




今晚的晚餐!!!!!都唔差架....係黑貓媽媽極懶0既情況下係噤上下~~~~~

金寶忌廉午餐肉糙米飯


椒鹽鯖魚             


飯後黑貓BB仲幫黑貓媽媽洗碗TIM~~但黑貓BABA就係度掛住睇電視,都係黑貓BB好,錫媽咪多D


 


佢洗到件衫都濕埋,之後要黑貓媽媽借圍裙比佢繼續洗!!!


2 則留言:

  1. 之之真係乖呀!錫晒你呀!

    回覆刪除
  2. 點解26號會寫到27號, 係咪寫錯呀! 你個女好乖!
    [版主回覆06/27/2009 20:30:00]e.....係喎.....寫錯!!!修正先~~~~ thanks
    係呀...佢由bb時其實都算乖, 唔洗我點操心, 我唔like少少0既野一聲佢就唔做, 但唔洗鬧同打囉~~~~

    回覆刪除