表情

2009年6月8日 星期一

遊遊沙田樂

2009年 6 月 7 日 晴 + 悶熱
原先今日諗住同班老友 + 黑貓一家到離島一天遊,點知又係臨時撻Q (都預左,佢地日都係興建機場),加上黑貓BABA要考試見BORAD ( 一關又一關噤比佢闖入都咪話唔驚 ),本黎都諗住開工做JOB,但見黑貓BB一聽到我話開工個臉口都唔同晒,為有搵少D啦!!! 之後同黑貓BB諗左好耐又加上要湊住表妹 毛毛,唯有去沙田史勞比度行下囉!!!!!

一上車 表妹 毛毛就起世噤瞓,基本上係沙田噤耐佢就瞓足噤耐,婆婆辛苦晒,去到緊係第一時間去搵野食,話晒都1:30啦!! 老實講問我有咩食,我真係唔知,我有N噤多年無仔細噤係沙田行過!

之後係 無印良品 對面0既 紅螞蟻 到落腳,叫左個日本淡咖喱焗豬扒飯( 黑貓BB話要食飯,但最後佢都無食到,食左阿公0既麵就唔食,下次都係唔好鬼理佢 )等到鬼死噤耐,所有人都食晒我都未黎,為有影下D無聊相先啦!!! 最終我都無食晒打包左大半番屋企 ( 我係一個環保主義者,唔浪費食物  )

其實我都幾鍾意公仔碗架!!




睇下毛毛瞓得幾熟!!!




食完野之後,黑貓BB緊係話要去今次主打史勞比公園啦!!!話要坐船喎,但要係商場買100蚊野先可以坐( 又無野買,有就話JA ),緊係唔比佢坐啦!!!為左去旅行有D不必要0既錢錢緊係唔可以亂噤駛,阿囡你忍下啦!!!! 如果唔係真係瞓足15日機場架啦~~~~

玩下都開心架!!!!

阿公你個肚腩越黎越勁啦喎!!!!!




好守規距排隊玩sir滑梯




扮鬼扮馬我最叻!!




扮番同一個POSE,細時都有一張係噤!!!!




玩左30分鐘,真係頂唔順要走啦!!!!真係焗到中暑都會~~~~~~ 但黑貓BB唔想走住 (有邊個細路玩到未夠喉就會走........唯有同佢行下 city super 囉!! 行左一陣就搭巴士走人!!係呢個時候 表妹毛毛 終於起身啦!!!!勁....從未試過一口氣瞓左噤耐 ( 除左夜晚 ),佢係巴士起誓噤玩,又要公公抱住同我玩,真係難為左公公囉!!!

又一名懶玩精~~~~~





3 則留言:

  1. 唉... 辛苦晒公公婆婆囉~~ 無計啦... 佢一定係前一、兩日太攰所以先咁樣勁瞓覺~~ 不過... 點解條羽毛個額頭會紅左架???
    [版主回覆06/10/2009 00:44:00]比咬囉.....番到屋企都無左!!!!!

    回覆刪除
  2. 呢個就系去北海道個BB? 好細喎! 到時真系要小心D, 冷親有排煩, 走又死,唔走又死
    [版主回覆07/09/2009 23:10:00]係呀!!依家九個月大,到時就十五個月!!!都驚佢冷親,所以會買掟多D暖包,同埋有6-7天都係因為有細路所以JAR車!!!亦因為噤唔敢去白川鄉同蔵王

    回覆刪除
  3. 唔駛暖包架, 到時"蠟"到佢都唔知呀, 件羽絨夠厚就得lu, 帶帽帶手套, 如果室外真系太凍就比口罩佢帶, 咁就唔會冷親氣管, 冷親氣管你唔返來都唔得lu, 佢地會透唔到氣架

    回覆刪除