表情

2009年6月15日 星期一

水著妝

2009年6月13日 陰

今日又再次證明影掤0既閃光燈係勁到無人有,我雙眼再次比閃到紅晒

係趕到裙甩褲甩的情況下,終於係1602到左柴灣工業城,講開又講,都唔明D攝影佬噤鍾意係呢度開影樓,唔遠唔開,下次可唔可以搵D就腳D地方呀!!

入到去,個MODEL已到左,噤就拿拿臨SET好架撐準備開檔,人大左唔知係唔係噤好記性,人地講左N噤多次佢個名,但到今時今日我都唔記得,真係唔好意思

今次開工的位置 + 無敵大袋 (係放唔到個化妝箱架) 本黎係用戰閙GIF,但驚落雨,所以無用




話明水著,故明思意有就係有水啦,所以個妝都要防下水,最驚係LIO哥哥(攝影師)唔知會唔會發起癲上黎,玩得太盡就難收科,經過1個小時0既努力,個妝仲於出黎啦!!




個髮型就要等等落水先再睇下點,我做左噤耐真係未見過人有噤多頭髮架,佢仲話我知佢依家係原身0既2/3黎架,下....如果唔削1/3噤咪.........難以形容個個時的情況。

係等緊LIO哥哥0既時候,我又開始影下自拍相同一D無聊相,如果可以緊係想訓下TIM啦

無聊自拍相,今日太早起身都無執下自己個樣


最初我都諗住要出外景,噤就死啦!!一係熱死,一係晒死,好家在係係影棚度用水池代替ja!!!!如果唔係真係會辛苦死.......




嘩......好驚呀!!!跌左落黎唔知點算!!


不過要放滿水都唔知要幾耐!!




等.......等......LIO哥哥遲大到,成8點先出現@@,等0既期間再次亂拍!!

呢個係放係門口當接待的地方!               


今次等待的時間較之前長,影相0既時間就較短,因水著係唔可以長時間影的,噤會令d皮縐晒同個model都會好辛苦!! 試左1個鐘到終於可以收工!!

睇住呢張無噤專業0既相先!!                


終於係2130可以收工,但就要繼續長征,因要係柴灣坐車坐返去元朗都無話唔死!!

沒有留言:

張貼留言