表情

2009年6月10日 星期三

不忍心

2009年 6月9日 雨

好唔開心同好心痛,點解可以噤!!!!

今晚做完野收到個CALL,朋友打黎問我邊到有得睇獸醫,我義無反悔噤幫佢做左BOOKING同陪佢入去。

個一刻我從未見過一隻噤瘦0既貓( 得1.85KG ),連一隻流浪0既貓都好過佢,我養貓都養左十年啦!都從未見過一隻硬晒軚0既貓,個一刻真係覺得你有無攪錯!!點解可以去到呢個地步先帶佢去見醫生!!!!! 一路就好心急醫生可以快D睇佢!!!!

入到佢醫生一摸就已經話佢腎有事,大穫啦!!!!!!貓真係好忌呢味,我之前個隻都係急性腎衰竭走左;醫生話有邊腎仲係好,但已有低溫性、脫水等等等.......

個一刻我真係好想打死個朋友.......係一個噤鍾意貓0既我黎講呢件係好痛心0既事....朋友話要救,驗血吊鹽水一定要做,但其實呢個當年我都經歷過,自私地想留佢係身邊,殘酷地加注痛苦係貓貓身上,係岩定錯呢??唔知,但最後感性係會勝過理性!! 見住醫生同佢抽血,最初個一刻都無野,因之前我隻貓 大喜都試過,但見個醫生抽都抽唔到,唔係個醫生技術唔好,而係隻貓太瘦同低溫症,D血管都硬到抽唔到!!! 睇到呢到有人一定會話醫生一定會噤講,比籍口呀MA!!! 錯....佢一句說話都無講過,連理都唔得閒理我地,因為佢要係頸到抽.......睇到第二針....我頂唔住,同一個朋友講,我走啦!!!有咩你打比我啦~~~~~

我真係好憎囉!!!!點解可以噤,如果細心D,加多關心比佢,佢唔會噤,瘦唔係一朝一夕會出現,唔食野都有三、四日,點解要到最差0既地步先黎睇醫生,慢性黎架要醫一定醫到....如果早的話.....我想醫好我隻貓....都醫唔好....因為急性.....

養唔養自己可以決定,佢無得揀,你揀左佢,佢淨係得你咋,無第二個架啦~~~~~

可唔可以唔好噤自私呀!!!!!!!!!佢地都有生命....佢地都有需要架.........

2 則留言: