表情

2009年6月9日 星期二

DAY 2@上海之旅 上海老街 => 新天地 => 南京步行街

2009年 3月28日 雨        DAY 2@上海之旅  上海老街,新天地 , 南京步行街

一早起身就預備出發,首先就係去搵下上海的第一餐,一出酒店就.....咩噤凍架!!!!阿公話唔夠衫就即刻番酒店加多條褲喎,噤我地係一邊影相一邊等啦!!!

噤岩下年就係世博會,周圍都係有關世博的野。連商店都係攞佢隻公仔==> 海寶 黎裝飾!

你睇 永安 都有噤大個!!!




酒店落下就係世紀廣場同Fancl。




搞左一陣就係南京步街行,睇下有咩野食,行行下見到有串燒,第一時間緊係撲埋去,鬼咩真係好鬼肚餓,但買完先知比人搵笨,佢都唔係燒0既係炸,但唔知黑貓BB係唔係真係好肚餓,所以都食左半條!!




跟住就行左入商店到,搵咩??緊係唔係一早買手信啦~~~~而係搵正都無得頂0既生煎包!!!!

好懷念呢種商店0既感覺,香港同好多地方都無晒呢D架啦!




行度商店越裏面,見到有條長龍個間就係我地今朝0既早餐 ==> 生煎包 四個 成為 4.5人仔抵食,入口全都係湯,包底就燶燶地都唔算好燶!!




食完之後就坐的士去今日0既主地老街,即係豫園啦!!!!我地呢班人邊有噤多文化氣息,我地去呢度0既主要目的之一係狂食小籠包是也。

整個豫園都係以呢D建築物為主,入到去真係好似去左迷城噤。




行下搞下,都唔知點解今日噤鬼多人,一班團友最後決定去今次目的地 南翔饅頭店 ,一去到.....嘩.....咩噤多人,唯有快走地衝上三樓,呢處已經有好多人係度排隊,好家在都係排唔夠30分鐘就到我地啦!!

第一次時間唔理噤多叫幾籠唔同款色0既黎食下先!!!!


食後又再一次覺得比人搵笨,覺得香港個D好食好多,加上呢度都唔係好平,呢一餐四個大人都食左百幾蚊人仔。

無花無假有價錢為証。




食飽左再行多一陣,呢度有好多小手工,呢話貴唔貴就真係見人見智啦!!!我地都係行到去一間較為特別0既檔口仔,整左個電線藝術字黎玩下。


呢間就係好出名面藍布子,但係度我都係無擺低到錢錢,因為全藍都唔係好岩我,只係睇下就走人。




行埋出面個D行人街,但就開始落毛毛細雨,就再搭的士去另一個地方====>新天地。

一落雨就仲凍。




原來新天地比我想像中細,行左一條街就行完。不過呢度比人感覺都好寧靜同舒服,周圍都充滿文化氣息。




行得累得制,就走左去梗有一間係左梗0既.....唔係7-11,係星巴!!!真係架....無講笑,係上海真係周圍都係星巴,驚你地飲咖啡飲唔死呀MA~~~~~~

連間星巴個外型都整到好靚!




唔淨止星巴係噤,係呢度好多建築物都整得好靚。




行到無野好行,唯有去上海郵政博物館睇下野,呢度就好似香港文化博館0既縮細版。




舊時0既驛站。




見時間差唔到,就快到今晚0既重頭氣,亦係今次黑貓BABA0既重要目的,就係約左佢姨婆一家人食飯,約左6點酒店等,依家5點幾都係時候番酒店準備下。

今晚我地就去左順豐大酒店到食,呢度D野真係好好食,但因為有客人係度我都唔係幾好意思攞部相機係噤影,淨係知食到有D驚 (因為叫得真係好多,淨係冷佢地上海人0既冷盤都有十幾碟,主菜係好大碟個種都有三、四樣,佢地又興之後食生煎包等作主糧,再加甜品你無話唔驚 ),連埋黑貓BB都係10個人,點食得晒,不過真係唔差,噤食法都係7百幾人仔囉!!!!

食飽飽,雖然都係9點幾,但真係頂唔順,加上黑貓BB開始扭計 ( 係由餐飯開始 ) 同佢買左隻公仔 ,本黎諗住佢會買個隻海寶,肉痛D都OK(個隻野都要百幾蚊人仔),但最終佢都係揀左隻福娃妮妮,唔知點解佢噤鬼鍾意,最後25蚊人仔搞掂,諗下最初要幾百幾二百蚊,依家唔洗都幾抵,無計呢D叫師奶本色。

上一篇


5 則留言:

  1. 其實我覺得上海唔系幾好玩, 唔會去第二次, 我個仔話下次唔去上海得唔得, 好污漕呀
    [版主回覆06/10/2009 00:14:00]玩就無咩野玩,去個度都係因為要探親JA ,本黎都諗住狂食小籠包一餐,點知.....仲衰過香港!!但又唔覺得好污漕喎!!唔知係唔係因為就黎世博會,所以條街好乾淨同埋有好多清潔工人做野架喎!!!不過,聽我表姑姐講因為世博會的關係,所以要係開幕之前做晒D建設,個段時間就唔可以做建設,但天氣都唔會好差,起碼乾淨過香港!!!

    回覆刪除
  2. 電占 豆豆 幸の旅日 World ^^2009年6月9日 晚上9:37

    妳嗰女條頸巾豆豆都有呀~ 果然是志同道合
    [版主回覆06/10/2009 00:09:00]係呀!!!佢好鍾意MINNIE....連英文名都自己改埋做MINNIE
    佢同豆豆真係夾到爆,因為佢都係勁鍾意睇企鵝,今次去日本都指定要去睇企鵝同熊( 點指定??就係打開本旅遊書,一指就指去旭川動物公園 )

    回覆刪除
  3. 我知點解阿之會揀呢隻公仔... 因為佢阿姨我都係叫妮妮嘛~~ 呵呵呵...
    [版主回覆06/10/2009 00:07:00]haha....懶GAP....你地GAP都好冷下!!!!

    回覆刪除
  4. 我想問~上海老街有無 酒店咖, or附近有無酒店咖
    我會好感謝你咖
     
    [版主回覆06/10/2009 16:36:00]噤真係唔係好清楚!!! 你可以去 ctrip  度睇下,因我個時係住南京步街,諗住去邊都方便D,加上搭的士無噤貴

    回覆刪除
  5. 其實係我呢個阿姨成日同阿之講... "之之, 我地去日本睇企鵝囉! 睇阿妹嘛... (阿妹=企鵝)~~" 所以佢先指俾你睇話去... 你唔知道早排我成日係屋企, 佢又痴住我... 不停俾我洗腦... wakakakakaka....

    回覆刪除