表情

2009年6月3日 星期三

拍照

2009年6月2日  晴

今日有工開,十二點半就要出去觀塘到做野,今次第一次幫阿MIKE做野,名就聽得多人就未見過,至於合唔合拍就要做下野先知,有時都好鬼驚D攝影佬,有少少名個D脾氣都唔係幾好,再加上一D 模爹又會黑面比你睇,都咪話唔難受,一開波閒閒地都四、五個鐘架MA!!!!!!化完即就走就話JA,有時要Touch Up噤就惡頂,好彩今日有細JOE陪,YEAH無噤悶,加上今日都係整下頭,應該無咩慘事!!!!!

去到Studio都成兩點,今日主角未到傾下工作方針先,大概了解左個情景,就去set下檔攤先.....搞搞下都唔知幾點,跟住今次女主角出現啦,就係韓XX ( 唔想公開名你地自己估下啦!) 開頭都驚驚地佢會幾大牌,衣......好NICE下喎!!仲幾搞鬼,相處都幾融洽,駁好假髮,妝又OK得!!!!可以去換衫.......點知....女主角大叫 : HELP!!!有無人黎幫下我,唔通我肥左拉唔到拉鏈!!! ( 件衫0號黎架....我想著都諗都唔洗諗!!! ) 之後誇張到要三個人黎出手,唔係呀MA!!!!!哦....原來係條拉鏈有問題,過唔到個摺位,仲話貴野 ( 成2千幾銀 ) 都唔好話貴野有好架! 避免整爛件衫,最後都係算吧啦! ( 最後都想再著,都已發覺件衫開始想爛....大佬話算...費事要比2千幾銀去賠呢件噤0既野 )

幾經辛苦終於開始拍野.....諗左幾個shot,OH, NO!!! 韓小姐你靚到爆,最終都話瘦係靚架啦!!!!!!!影左太約一個鐘,OK!!轉衫同換髮型.......折晒所有駁髮,用番短髮,set鬈埋佢........再試機......E......硬係欠左一D野.....怪怪地.....嗯....同細JOE商量過....好似巢亂佢好似狂野D會好D喎......好....用正野....鹽粉.....都係無買錯....成舊水...係值.....落幾下......就有個種效果,好過用髮泥!!!男仕們可以試下....好過朝朝用髮泥巢到亂晒又要噴SPRAY先夠持久.....

唉.....肚餓呀!!!!原來不經不覺都成7點幾( 阿囡打黎 : 媽咪,你唔係番黎食飯架咩??你幾時番呀??? 心裏都幾耐疚,阿囡真係好對唔住,媽咪要做野陪唔到你,仲要計算錯誤。) 原來細JOE無講錯,阿MIKE真係好慢,呢d係唔係慢功出細貨,但都唔洗噤耐,已打破我噤耐0既紀錄,4個shot 8個幾鐘,仲要係唔覺唔覺企左好耐...腳仔都有D軟,終於轉埋最後一個 ALL BACK頭,大功告成!!! 好彩呢shot個唔係好耐....拍左一陣就搞掂......跟住就有pizza食.....食完都9:45執野走先!!!!無計.....住得遠!

今日都唔錯成日都係歡笑0既氣氛完成,佢地都幾爛GAP,一日到黑都係到搞笑,如果次次都係噤都唔錯!!! 有時我都幾衰下,唔係噤熟0既人唔會同佢玩得癲,所以今日我都幾文靜下,比班人知道都會話唔係掛!!!!!!

個studio都算幾大....因為無咩大件野係度....







開工之餘都要影下花絮調劑下.....如果唔係都幾無聊了...因為要等佢地影完先有得...

唯有同助手妹妹 BB 玩下自拍!!!


左邊係我 (開工要著圍裙,娘都要著因方便放野同唔會整污糟我件衫),右邊係助手妹妹!!

影完整係要睇下相,睇下可唔可以再影靚D....所以要影噤耐就係噤解!!




E.....係喎!!!點解無我同佢合照架?????唉....又做野做到唔記得左!!!鑊鑊都係噤.........

所以要寫BLOG就係噤解.....因有老人痴呆!!

3 則留言:

  1. 嘩! 原來你是髮型師定化妝師? (請開估), 好利害啊! 是兼職嗎? 因見你見工. 你功夫應很了得, 明星都找你 set 頭.
    [版主回覆06/04/2009 00:43:00]我係化妝師,不過都要識整頭
    過獎啦!!1都係一D皮毛都唔算係好勁!!!!因收入跖穩定,所以要有另一份工頂住先得架!!!!如果無阿囡就可以潑出去,但因有家,所以都要有少少保留

    回覆刪除
  2. 你跟你妹妹都好似樣.
    [版主回覆06/04/2009 00:40:00]哈哈....個個唔係我阿妹,佢只係攝影師助手黎的!!

    回覆刪除
  3. 我睇你篇Blog時都估你係化妝師!

    回覆刪除