表情

2009年6月21日 星期日

開心飯聚

2009年6月20日   晴 ( 1號風球 )

今晚為慶祝黑貓BABA脫離苦難,決定舉家外出到一向最愛的日本理料 ===> 月天使 食餐勁,仲係之前訂定由美國直飛到港0既珍寶生蠔三隻,來賀一賀,你睇黑貓BABA幾錫黑貓媽媽,自己唔食都叫比黑貓媽媽,多謝老公。點知講講下黎多四位人兄,呵呵....今次黑貓BABA有難囉!!!!父親節前夕荷包大出血!!!!不過,黑貓BABA話最緊要大家開心JA~~~~~

睇下幾大隻....右下角個隻係後加個的,就無噤大隻~~~~
                 獨家自製蒜蓉汁,同D蠔好夾


睇下我食得幾滋味,配我副特制眼鏡真係一絶!!!!
 


再黎就係蚧籽沙律~~~~~等等我畢左D無沙律醬個D先~~~~


什錦串繞,仲有係醃春蛋串繞,好味!!!


什綿天婦羅!! 後面個碟係唐掦雞軟骨~~~


   

燒羊架!!!!!!!         


,碧螺刺身~~~鮮甜爽脆!!!黑貓BB勁食!!!


喂.....唔好掛住傾先得!!!再講我地會食晒佢,你睇下黑貓BB食到停唔到口,再唔快D佢就會食晒架啦!!!!

老友鬼鬼難得見面梗係要講到夠!!!!


喂..各位望下鏡頭先!!!


呢個時候連黑貓BB都唔放過呢一刻0既機會都要影埋一份!! 好好....黎 " 笑 "


呢餐一定唔少得0既三文魚刺生!!黑貓BB都食左大半碟.....


食到噤上下發現唔夠,老闆唔該再黎兩客鰻魚燒飯團 + 軟腳蚧石頭鍋飯呀唔該~~因為太肚餓啦!!!都唔得閒再影相~~~~~~真係失禮!!!

飯後緊係有下聞啦!!就係去對面街食 綿綿冰,噤熱一定要消下暑,今次黑貓BB叫左個士多啤梨味0既綿綿冰 + 荔枝椰果 + 芒果魔豆 + 蜜瓜,食完咩汗都無晒 ( 坐街無冷氣 ),跟住ADA姐提意去佢屋企,眼見都係九點幾....緊係上啦!!話晒新屋呀MA都未上過,加上噤近緊係要上去參觀下。遊完會所再上佢度,都唔錯啦!!兩個人住都仲算係個安樂窩仲要求D咩!! 最開心係我地幾個好朋友真係好耐無傾下心底話囉!!!今次係一個難得的機會!!!

沒有留言:

張貼留言