表情

2009年6月30日 星期二

不過不失的製成品

黑貓媽媽簡唔中都會學日整下餅,仲要係無聊無野做0既情況之下先之會。不過,家中寶貝人物生日都會整番個生日蛋糕比佢地架!!!!懶有愛心呀MA....不過就無人係黑貓媽媽生日時整比我食

呢D都係某D唔係噤好0既作品,過程因係初階,整得個蛋糕黎都影唔切相!!

第一個朱古力MOSSE蛋糕


跟住係christmas朱古力聖誕屋 ,唔好以為係實心,其實得個外型!!!


公公0既黑森林生日蛋糕!!!


點解個個都係朱古力黎架!!!鬼咩黑貓BB勁鍾意食朱古力,整親都要係朱古力.....佢唔悶我都覺難頂!!!整朱古力好煩架!!!!!

第一次用噴槍,因整法式焗布甸~~~好驚架!!!


1 則留言:

  1. 嘩, 你好勁! 真係要好多心機.我煮嘢好渣嫁, 但我鍾意吃蛋糕和甜品, 我好羡慕你啊!
    [版主回覆07/01/2009 00:52:00]唔好噤講,噤岩有興趣JA,有時都要睇下有無MOOD,無都懶整!!!人人都有唔同的長處同短處

    回覆刪除