表情

2009年6月14日 星期日

齊齊開飯

2009年6月14日 雨

今晚好開心因為又有一班無聊的人同共開餐,呢班人話多唔多話少唔少,今次都有整12個 ( 連兩位小朋友 ),簡直係老中青三代都有,哈哈......

無夠鐘開飯之前,梗係有我最喜歡0既活動 =====> 游水 ,但唔濕身個隻啦!!!!今次都老貓燒鬚囉,甚少打一番起糊的我,都有今日囉!!!!竟然食左一鋪炸糊囉,鬼咩都唔知原來番子碰左 (無番個D),再做平糊係唔得格,除左比班無為人笑左一輪之外,仲要比錢錢囉,打麻雀就得四個人,噤另外個班人係度做咩???

都無話唔搞笑,我地好似係度拍緊係.....仲要係七十年度個隻,何以噤講呢??因為呢邊箱就係度打麻雀 (好似後台噤),個邊就係度唱卡拉OK,但唱歌JA,都無理由好似拍戲架,鬼咩佢地係度唱緊朱咪咪個個年代D歌呢!!再加上個兩個小朋友就踎係度玩串珠仔噤,呢個場面就好似...我和春天有個約會噤,前台就表演,未出場個D就係度打麻雀,D細路因無人湊要帶埋返工噤,都無話唔搞笑。

打左九圈後 ( 從未試過噤勁 ),終於頂唔住要落去開餐,今次我地開餐0既地點係火煱,未打之前我都仲諗住好似一般酒樓噤JA,無咩特別!!!!

但去到之後,就不得不贊一番,佢D料同服務態度簡值無得頂,除左新鮮之餘,仲有係細心同耐心囉。今次老細介紹左兩款湯底比我地,一係 "郁"魚番茄薯仔湯、另一個係醉雞湯,你地睇到呢度一定話,車有咩特別,特別就特別到煮0既過程,老細認真0既態度係連客都無面比,一定唔比我地開蓋之餘仲要一樣樣料噤放入個醉雞湯度,先水滾,後加酒,跟住先放雞,你知架啦要我地唔搞個個蓋好難架MA!!!!但老細全程跟到實想搞都唔敢啦!!!!

我地之後叫左N噤多樣野,手打丸、新鮮鵝腸、什菌菇、粟米、脆肉鯇魚、白鱔、珊瑚畔、肥牛、鴕鳥肉等等,仲要係唔得閒影相,因為佢地真係好似餓左好耐噤,一煱風噤狂食,唉.....連個兩個細都係噤,從未試過食到噤盡,到最後本黎都停左,但個老細真係好鬼衰,做咩提呢~~~佢話唔早講係諗住我地唔食......個樣咪係我自愛0既蠔囉~~~~~ 飽死就飽死啦!!!! 個隻蠔簡直都唔知用咩黎形容好,除左肥美大隻之外,仲好cream呀!!!!!只能講正....另外仲要整多粒蟹肉鵝肝雲吞.....好食到頂住左個胃TIM

噤食法仲諗住好貴啦!!! E.......全數多謝各位老細 $1501,識食0既你都知唔貴,起碼招呼都係度啦,仲要比個角位個兩個小朋友玩喎,雖然D雪糕糯米糍同朱古力唔係好值錢,但都要佢肯招呼你先得架!!!! 噤咪有番轉頭再幫襯囉~~~~ 到之後都係度諗幾時可以再幫襯,但就真係要多人先得,如果唔係食0既款唔多囉!!!

黑貓BB超乎我想象食得好多野,唔知係唔係有人同佢一齊食同一齊玩,定係真係覺得好食!!
                     朋友仔欣曦都一樣玩得好開心!!!   


沒有留言:

張貼留言