表情

2009年6月27日 星期六

皮膚保養

2009年6月27日 雨

呢幾日不斷有朋友打比我問我有關皮膚0既問題,令我不得在BLOG處講一講,女仔同男仔0既皮膚構造大致都相同,唯獨有唔同就係男性分泌多D,同女性水份佔有0既成份多D,所以男性唔係點理D皮膚衰極都有限。

一個女仔靚唔靚有少許係天生的,唔好同我講明星/ MODEL個D皮膚都好好,錯.....我接觸噤多個,其實無邊個真係比我讚不絶口的,佢地好多時都有煙又酒,另加夜生活,曾經有個中醫師同我講:佢有個朋友個媽咪D皮膚真係又滑又溜,了解原因,原來佢除左溫水之外,其他飲料都唔飲,嘩....真係好忍得口,其實係人都知凍野對腸胃唔好,而腸胃又直接影晌我地0既皮膚,所以要靚都要忍下口。

講開呢個朋友向我求救0既問題係佢塊面敏感紅到一撻撻,其實都唔係今日0既事,我早前都有介紹過佢用我依家用0既護膚產品(唔想賣廣告,想知暗地問我),但佢覺貴無用,但依家再嚴重D,所以再打黎搵我,再問多兩問原來先知佢平時連洗面奶都無,只係一支搽面走天涯,唉.....呢樣野只可以係中五先噤樣都仲可以,但年紀大D就真係唔係好得囉!!!!貴都係見人見智JA.....我用的係天然的,每次用的份量唔多,每一支都可以用5-6個月,除開都好平架!!!! 因我試過懶或貪平或試過貴野 (連SXII我19歲都用過,不過效果緊係無廣告講得噤好,廣告只可信半成),最後一食辣野就會出現紅色一撻撻噤,所以用左依家呢一隻就有明顯0既改善,起碼我平安渡過上年冬天,可能有人會話你係唔係由細過就開始護膚,錯.....唔係!!其實我係一個好懶0既人,我細過唔鍾意搽野,到大過(出黎做野)開始先識得做呢D野,因都係開始有敏感情況出現,如果講最靚0既時刻係我讀美容時代,因日日都要互相同同學對調做實習,日日噤做FACIAL,皮膚唔靚有鬼囉。所以我同個朋友講噤貴0既LV袋你就捨得買,護膚品你就唔肯,化妝就整日做,連一支洗面膏都無,即係話化完妝無徹底噤落妝囉!!! 我好少化妝 (做呢行都唔化,逼於無奈會囉 ),唔化妝0既原因係我懶,唔係懶化,係懶落!!! 每次化好快,但落就耐,因我知道幾靚0既化妝品都會對皮膚唔好,所以一定要徹底噤落,所以令願唔化囉!!!! 所以我呢個朋友又化妝,又無好好護理,皮膚唔抗意就假!!!!

皮膚一缺水就會失去平衡,有D人一味控油,但就真係無諗到保水呢個問題,唔係冬天乾先保,係夏天就要間唔中保,令皮膚保持係一個最佳狀態佢先唔會有問題出現,平膚佢會先我控制油份0既排出,若果失平衡佢會不停噤出油去保護表皮,但佢唔識控制排幾多。

依家我唔係叫大家買貴野,勤去做facial等等,其實我地只要做足基本護理都已經好足夠,洗面 ==> 爽膚 ===> 保濕,間中做面膜就已經OK!!! 洗面後唔好即時擦野,要比少少時間( 5-10分鐘 ) 比皮膚自己產生抵抗力,再做其他程序,如果唔係皮膚就會過份依賴護膚品,如果覺得洗完面後有"MEN" "MEN"地0既感覺,噤個隻洗面奶就對自己太乾啦!!!! 好時D人會話咩噤煩架,但唔好唔記得面係好緊要,人地睇你都係一睇睇塊面,如果保養唔好都幾慘架!!!!

由細到大0既飲食都好緊要,我家由細到大生果不斷,所以呢個又係其中一個因素。

最後總結:

1. 基本護理:洗面膏 + 爽膚水 + 面霜

2. 盡可能飲溫水,忍不住都唔好飲凍野

3. 戒煙、戒酒、戒夜生活

4. 生果、蔬菜不可少 ( 含大量抗氧成份 )

5. 化妝後要徹底落妝

做足以上幾點,皮膚差極有限啦!!!!

5 則留言:

  1. 多謝你的資料. 唔好意思, 想問你一個問題 : 我時常都生酒米, 有咩辦法可去除呢?
    [版主回覆06/28/2009 23:34:00]酒米多數係因為污糟野積左係毛孔裏面,你可以試下定期做深層清潔,但已有個D就要挑左佢!!!

    回覆刪除
  2. 多謝你的資料. 唔好意思, 問多個問題 - 咁用咩嚟挑左佢最好呢?
    [版主回覆06/29/2009 19:18:00]你平時有無做開facial呀????如果無,就要靠自己用黑頭針啦!!!之後用爽膚水搽番就OK架啦~~

    回覆刪除
  3. 其實我都唔係咁注重我啲皮膚. 我平時都係自己做吓mask喳! 其實黑頭針自己 handle 唔 handle 倒嫁?
    [版主回覆06/29/2009 20:37:00]OK架!!!!只要你清潔左你塊臉同個工具,先黎搞!!!同埋你唔好過份用力囉~~~~~吱時記得要挑到裏面個粒米~~~~跟住就用一D蘆薈生份0既野搽下就得架啦!!!

    回覆刪除
  4. 好多謝你的資料, 我買枝試吓先.

    回覆刪除
  5. 其實皮膚好天生佔大多數吧, 不過我每天起床就會空肚飲杯暖水, 其實只系我習慣, 後來才知道對皮膚, 皮膚就越來越白, 生果我喜歡食西瓜 + 荔枝, 原來中醫話咁樣食系夏天既保水方法, 咁岩又系我鍾意, 所以年年都咁食啦, 一粒痘痘都無啊
     
    我好討厭去做facial, 因為好唔鍾意倒模的感覺, 又訓唔著好辛苦
     
    [版主回覆06/29/2009 23:59:00]係呀!!!健康飲食對我地0既皮膚有好大影晌,天生麗質我都信有,但後天都好重要,唔係話要用貴野,勤做facial,我怕煩所以都係幾個月先去做一次,每次要用好多時間,所以都少去....
    P.S. 我都係勁鍾意食西瓜,荔枝都係一般

    回覆刪除